ptp

Home » » PVV: de Partij Van Verdachten. Steeds meer PVV-ers blijken niet helemaal brandschoon te zijn

PVV: de Partij Van Verdachten. Steeds meer PVV-ers blijken niet helemaal brandschoon te zijn

Written By sitemp3 on Sabtu, 27 November 2010 | 14.01

PVV: de Partij Van Verdachten. Steeds meer PVV-ers blijken niet helemaal brandschoon te zijn.
Hadden we eerst PVV-Kamerleden Eric Lucassen, Hero Brinkman, Marcial Hernandez en Dion Graus die  in opspraak waren gekomen. Nu komen daar Sharpe en de Mos bij. Het gaat lekker bij de PVV. Maar de partij voor Wilders leek er geen schade door te ondervinden totdat Sharpe besloot om op te stappen. Hij stelt zijn zetel vandaag ter beschikking. Sharpe zegt uit eigen beweging te vertrekken omdat hij de aanvallen op zijn integriteit beu is. Ook vreest hij verdere aantijgingen, met name van zijn Hongaarse ex-vrouw, hoewel de PVV'er bezweert niets op zijn kerfstok te hebben. Tja, dat lijkt weer een halve onwaarheid!
De schade die de PVV nu oploopt is dat ze in de peilingen 5 zetels verliest.

Sharpe
Het in opspraak geraakte PVV-Tweede Kamerlid James Sharpe zou oud-topatleet Robert de Wit met een spike in zijn gezicht hebben mishandeld en De Wit en een starter hebben bedreigd.
Dat meldt het Eindhovens Dagblad. Het incident zou hebben plaatsgevonden toen Sharpe lid was van PSV Atletiek. Sharpe werd door de atletiekvereniging, die nu Eindhoven Atletiek heet, en de Koninklijke Nederlandse Atletiek Unie (KNAU) voor een halfjaar geschorst.
"Die vent is hartstikke gek", aldus De Wit over zijn voormalige trainingsmaatje. "Als hij flipt is er geen houden aan. Na het incident met mij kwamen meer verhalen naar boven. Het bleek een tipje van de sluier. Zo'n vent hoort niet in de politiek thuis. Ik snap niet dat hij niet gescreend is."


De Mos
PVV'er Richard de Mos heeft ten onrechte meerdere malen beweerd dat hij behalve onderwijzer ook schooldirecteur is geweest.

"Hij is nooit schoolleider geweest", zegt de voormalig werkgever van De Mos. De PVV'er bevestigde dinsdagavond dat hij nooit leiding heeft gegeven op de openbare basisschool De Spoorzoeker in Den Haag.

"Maar als ik het ambieer, zou ik het kunnen zijn. Ik heb een tweejarige opleiding gedaan tot schoolleider in het primair onderwijs. Ik heb allerlei opdrachten moeten doen en met bloed, zweet en tranen al mijn diploma's gehaald. Daar kunt u een kopie van krijgen. Vervolgens kwam ik bij de PVV", aldus De Mos in de Volkskrant.

"Als ergens staat dat ik schooldirecteur ben geweest, is dat verkeerd overgenomen", verdedigt het Kamerlid zich. Tuurlijk! En ik ben President van de VS geweest....
Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar