ptp

Home » , » Gerard Joling is weer helemaal terug, maar zijn haar is weer helemaal weg! Gerard Joling is op dit moment helemaal kaal, maar dat is nodig om een volle bos haar op zijn hoofd te krijgen.

Gerard Joling is weer helemaal terug, maar zijn haar is weer helemaal weg! Gerard Joling is op dit moment helemaal kaal, maar dat is nodig om een volle bos haar op zijn hoofd te krijgen.

Written By sitemp3 on Senin, 01 Agustus 2011 | 02.44

Gerard Joling

Gerard Joling is weer helemaal terug, maar zijn haar is weer helemaal weg! Gerard Joling is op dit moment helemaal kaal, maar dat is nodig om een volle bos haar op zijn hoofd te krijgen.

Gerard Joling
Ik moet zeggen dat ik de vorige keer dat Gerard helemaal kaal was, even moest kijken, en even moest wennen. Maar dat gaat bij Geer heel snel. Al gauw was ik gewend aan zijn kale hoofd en ik moet eerlijk zeggen dat het hem helemaal niet verkeerd staat. En dat hoor ik van veel mensen. Aan de andere kant bepaalt Gerard natuurlijk zelf hoe hij zijn haar draagt en hij gaat voor een grote bos.

Geer onderging maandag 11 juli wéér een haartransplantatie. "Maar het is wel de laatste hoor. Ik ben er nu klaar mee!", liet de zanger weten in RTL Boulevard.
Gerard wil voor eens en voor altijd korte metten maken met zijn steeds dunner wordende haardos. "Ik ben zo gewend al die jaren aan dat haar, dat ik wel iets op mijn hoofd wil hebben. En ik ben heel blij dat dat pijnloos kan."

Overal bij de haartransplantatie winkels is er een wachtlijst. Maar het Hairscience Instituut had in Maastricht nog een plekje voor me. Nét op de maandag dat Jeroen van der Boom in Spanje aan Dany zijn jawoord zou geven. "Toen heb ik toch voor die behandeling gekozen. Het zou anders weken later worden en nu heb ik toch alweer een donsvachtje op mijn hoofd als ik straks de bühne weer opga."
Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar