ptp

Home » » Gefrustreerd door zijn bijna seksloze leven: Anders Behring Breivik gaf een dag voor zijn afschuwelijke terreurdaden in Oslo 2000 euro uit aan de hoertjes.

Gefrustreerd door zijn bijna seksloze leven: Anders Behring Breivik gaf een dag voor zijn afschuwelijke terreurdaden in Oslo 2000 euro uit aan de hoertjes.

Written By sitemp3 on Rabu, 21 Desember 2011 | 05.38

Anders Behring Breivik gaf een dag voor zijn terreurdaden 2000 euro uit aan hoertjes.

Uit het manifest van Breivik blijkt dat hij een gecompliceerde relatie heeft met vrouwen. Mogelijk is dat de oorzaak voor zijn krankzinnige gedrag. Het gebrek aan seks, dat hij als jonge man had, heeft wellicht mede geleid tot zijn afschuwelijke daden. De dag voordat hij zijn daden pleegde had hij echter geen gebrek aan seks, toen had hij 2000 euro bij elkaar gelegd om naar de hoeren te gaan. Ik vraag me wel af of hij met zijn gedachten bij deze hoertjes was of ergens anders bij....

Genitale herpes
Foto's uit zijn jeugd tonen een jongen die met meisjes aanpapte, maar er nooit eentje kon krijgen. Seks, en vooral het gebrek eraan, speelt een belangrijke rol in zijn jonge jaren.


In zijn manifest noemt hij zijn stiefvader een primitief seksbeest, die het merendeel van zijn tijd met prostituees uit Thailand doorbrengt. Zijn moeder heeft bij zijn vader genitale herpes opgelopen, waardoor ze een hersenvliesontsteking kreeg en 'nu het verstand van een kind van tien heeft'.

Zijn zus zou volgens hem met meer dan veertig mannen geslapen hebben. Zij zou chlamydia opgelopen hebben.'Mijn moeder en zus hebben mij en mijn familie te schande gemaakt. Een familie die helemaal uiteen is gevallen door de feministische, seksuele revolutie.'

700 seksvriendinnen
Zijn vrienden zijn ook het levende bewijs van het totale verval van de seksuele moraal. 'Al mijn vrienden hebben meer dan driehonderd seksvriendinnen, onder hen zijn er twee die met meer dan zevenhonderd vrouwen seks hebben gehad', zei Breivik.

'Ik zou ook dezelfde weg ingeslagen kunnen hebben, met mijn status, uiterlijk en charme', schrijft Breivik over zichzelf. Maar zijn vrienden vertellen dat hij zich aan zijn neus, kin en voorhoofd heeft laten opereren om meer kans te maken bij de vrouwen, maar dat hij nooit een vaste relatie heeft gehad.
Share this article :

0 komentar:

Posting Komentar